Onsdag! rufsi...

Ligger i sängen^^ har precis sminkat mig! Har kommit ut ur duschen också så har inte hunnit fixat håret :O haha ser så RUFSIGT ut XD haha så söt jag är ;)<3

haha så bjuder på den absolut ;)

NBatten har vart bra, har kunnat sovit efter skräck filmen som vi kolla på igår^^ Paranormal Activity... Någon som sett den? =D Den är verkligen en psyk film^^ haha men men ;) läskigast mot slutet XD

Vad som händer idag vet jag inte... Ska TVINGA ner Emil på byn och kika med mig.. roligare än att ligga vid datorn hela dagen^^ hihi

Måste nog fixa håret nu! hihi PUSS <3

Kommentarer
Postat av: cassipassi

haha nyknullad eller? ;)

2010-03-03 @ 21:46:29
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0