Lång dag i Karlstad^^

Nu sitter jag här i Vansbro och ska kolla på en läskig film ;) haha får berätta sen vad jag tycker XD haha Idag har det vart en lång dag, har vart i Karlsdag hela långa dagen :O Åkte dit kl 7 imorse^^ Och kom hem för 1 timme sån =D Vart till Emils kusin, Therese och Janne och deras söta barn ;) Fick en puss av Mio när vi skulle åka =D  så gosig.. Och även när vi fick frukost hos de kl 9 så satte ida sig, jag satte mig bredvid och emil bredvid mig! Och så kommer Mio -Jag tror det var jag som skulle sitta bredvid Emmis! hihi Fick mig en liten flört på 5år idag ;) SÅ GOO HAN ÄR =D Så Emil fick flytta sig ;) hihi  DISSAD^^

Resten av dagen var bra.. Gick runt lite i affärer själv när Emil tyckte det var tråkigt^^ Såå så social var han på stan^^ Men jag klara mig bra själv.. Köpte mig ett par jeans och ett linne ;) Sen hitta inte jag nå mer :O haha

När vi åkte hem så kollade jag ut genom rutan i bilen. såg ett konstigt ljus, tänkte att det var en stor raket... humm,, eller? Men vafan den går ju åt fel håll :O den åkte ner åt så jag skrek EMIL KOLLA.... Han slängde blicken fort och även Ninna... så vi tre såg det och sen så bara försvann det och det bran.. Vi funderarpå ifall det var någon komet eller något sådant.. LÄSKIGT! haha

Men nu så ska jag kika på filmen ;) Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0