Hemma hemma <3

Nu är jag hemma i våran trånga lägenhet <3 så skönt^^ haha Och min misse är också hemma =D Vi åkte och hämtade Tyson på en gång och han var så gosig men livrädd i bilen på väg hem.. Men så skönt att ha han hemma nu som ligger och sover bredvid en =D min katt det <3 Och så fick jag en tavla av Farfar som lär komma upp på väggen =D Undra vart jag ska ha den? =D värsta färglad och det är sörvik som tavlan handlar om =D hihi så det var snällt av han ;)

Nu ikäll "senare" så ska jag och Emil ut till sörvik och käka mat hos pappa ;) mumms =D hihi



Bjuder på de här ;) haha

Kommentarer
Postat av: Ponnysill

Kinarestaurangklubba? (A) jag har såna :D

2010-03-05 @ 19:14:05
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0