Härligt sällskap ;)

Har precis smällt i mig ett päron och har precis kommit hem =D

Kvällen vart då att Milla, sibban och Johan kom hit och hällsa på ;) Milla ska låna mina snowblades "stavning?" och så vart de kvar och snackade lite ;) Sen drog Johan och Sibban men milla vart kvar =D SÅ trevligt XD
Sen börja sibban terra milla på sms och tyckte att vi skulle komma till Johan så då åkte vi upp dit och mer snack och kikande på teve ;) Mysigt <3 Var länge sen jag träffa Milla =D Och så har jag bokat tid på hennes salong idag så ska klippa och färga slingor näst nästa måndag ;) LÄNGTAR^^

Dagen på Åhlén var kanon och har byggt om i hyller och.. och det gick bra ;) haha =D Och all personal är ju så söta =D Sen till lunch vart det att gå och äta på china med mamma och mormor ;) As trevligt och super gått :O haha
'
Lär verkligen färga min utväxt ;) Så ska ju göra det hos milla ;) Fast den smälter in ganska så bra men det ska bli snyggare ;) Längtar som fan XD


Den här bilden har då Johanna Tell tagit! Hon är grymt duktig <3
Besök henne här <3

Nej nu så ska jag gå på toa ;) hihi sen så ska jag nog försöka sova? mys mys <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Awe sötan :) <3

2010-03-17 @ 21:02:56
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0