God natt alla =D

Nu så ska jag in i duschan, älskii har startat duschen redan så det är varmt nu när jag ska duscha ;) Kvällen vart lång^^ Åkte och käka hos pappa ;) Vart taco som vanligt på Fredagar ;) mumms var det =D Sen efter ett tag åkte vi hem till mamma och hällsa på, hon saknade oss så mkt ;) TrevligT! Käka godis och kolla på tv och så vart det att lyssna på lite musik ;) Fått en skiva av min morbror =D Som han sjunger på, GRYMT bra <3 Har den i bilen så jag ska kunna Lyssna på den ;) Den 20Mars spelar han på Solo ;) Ska lätt dit och kolla =D Och nästa helg så blir det jobba ;) på kvällen på lördagen^^ haha Ska kanske stå i en bar och sälja dricka på någon "fest" för stora =D haha Kul kUL^^

Men nu så ska jag in i duschen och den sova =D hihi Love it <3

GOD NATT<3 Imorgon blir det jobb, 10.00-14.00

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hihi jaa :D

2010-03-06 @ 12:20:48
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Hihi jaa (: men er lägenhet är ju söt å har fina tapeter ju (; Allt bra? <3

2010-03-07 @ 11:32:09
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0