Dagens!

Nu börjar det bli lite sent^^ Har vart ute en hel del idag ;) Åkt skoter och kutat i den djupa snön med Emil och Alex ;) hahah vart så grymt trött^^ SÅ in och duscha oss varma och sen slockna jag i sängen och sov ett bra tag ;) haha så skönt! SÅ skoteråkningen var kul, lite läskigt,.. var ju så länge sen jag åkte :O

Imorgon åker vi till Karlsdag på ett shopping vända ;) Hoppas man hittar nå kul! Så det ser jag fram emot =D hihi mumms Och det är så grymt skönt med lov...=D hihi Så japp! Men nu så ska jag nog gå ner och sätta mig i soffan och kika på tv =D PUSS <3

Kommentarer
Postat av: cassipassi

hej snygging! jag måste visa dig skorna jag vill ha! puss

2010-03-01 @ 20:46:32
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0