AAAAAjjjjjj -Sitter örat kvar? :O

Jaa aj mitt öra :O huhu känns som om jag skulle ha gjort hål i örat och sen dra ur det rakt igenon örat... skoja (A) men lite ont gör det! Fick nämligen ett juice paket på örat nu nyss... Emil kastade det på mig :( ajj... Men tur var det tomt =D Och erkänner, det var jag som började (A) så jag kastade först på honom (A) Busiga lilla jag  ;)

Dagen idag har vart bra (=
Vart på Åhléns och tiden bara rinner iväg :O huhu och snart äre skola igen! Fybubblan.... Men är på APU den här veckan och nästa så det ska bli kul ;) Men det går alldelles för fort :( Och idag på lunchen vart jag att gå in till mamma på affären och fastna där med en försäljare^^ trevlig var han allt och medan mamma satt fast där så fick jag stå i kassan (= Trevlig lunch? haha alltid kul att stå i kassa (=

Jag och Emil har vart och handlat och nu när vi kom hem och tände hall lampan så gick proppen och vi har inga nya :O så smart^^ Så har inge lyse i hallen eller i badrummet så det man vill göra på toan får man göra i mörkret ;) Snart så ska jag nog hoppa i sangen och sova =D as trött =D Hållt igång hela dagen känns det som ;) Och så har jag och Emil vart till mamma på kvällsmat ;) mumms så gått det var =D Köttfärssås och spagetti ;) ghåtti gått <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0