Vilopaus, Jordgubbar med grädde, mmmm

Har diskat as mkt nu så nu krymper höger verkligen! Efter disken är klar så ska jag ta tag i nå annat! Städa inne på toan... Hatar att gå på toa hos någon annan än hemma, så svårt! Och hatar när det inte är rent! haha Oftast så tar jag på toa papper på sitsen hemma hos folk också.. Bara vissa... haha knas "/ ajaa nog diskuterat om det!

Just nu under min paous så äter jag jordgubbar med grädde (A) Fyfan va gått det är ju^^ huhu Måste iväg och handla mer grädde för det tog slut :O




Jag som är värdens godisrått! FLÖT FLÖT!!!!

Det är bra att träna, både för ens hälsa och för att ha en mer slimad kropp! Att ha anorexia eller bara helt änkelt att välja bort maten helt och hoppas på att bli smal så fungerar det kasst! Iaf för kroppen... Tänk att man får anorexi i en yng ålder, en grov en så att organ i kroppen börjar sluta fungera. Därför kroppen stänger av olika organ i kroppen är för att man ska kunna överleva! Kroppen tycker det är onödigt att slösa energi på att ett onödigt organ ska fungera, därför brukar äggstokarna krympa ihop för kroppen slutar ge de energi för att fungera. Några år efter man kommit ur det så kommer man ändå inte kunna få barn bara för att man vart för ytlig och så. Det är hämskt tycker jag... Därför tränar man, äter nyttig mat och visst godis eller så det fungerar men man ska aldrig glömma bort att sluta äta mat! Träna Träna.. Och i vissa fall, ta bort godiset! Helt... Jag har haft godisförbud i totalt 4år.... Jag gjorde inte det för att jag skulle bli smal jag gjorde det mkt pågrund av mitt höga blodtryck... Men första gången jag hade det så fick jag börja äta chips för jag gick ner så grymt mkt i vikt första gången XD inte bra...

Jag tycker att jag själv har bra koll på såna här saker hur man ska vara nyttig men oftast så är jag för lat för att vara nyttig! hehe Mycket beror på att jag kan är för att min Mamma Sussane Falk är ägaren av SVERIGES BÄSTA LIFE BUTIK 2010 och har sin butik i Ludvika.. Jag är så stålt över min mamma som är så grymt bra och älskad av alla <3 Alla gamlingar flörtar som fan med henne på jobbet ;) haha  Min mamma och även alla andra mina föräldrara betyder himmla mkt för mig =D De är bäst och jag vet alla 4 stötar en om det skulle vara så =D

Mamma
En ganska så gammal bild på mamma när hon hade långt hår (= 2007 tror jag =D

Min mamma är typ kändis i lilla Ludvika ;) haha Hon äger sveriges bästa life butik och hon är en grym sångerska och hon är en så duktig make up-artist... Hon har allt man kan önska sig =D

Måste hitta någon låt när hon sjunger så ni får höra =D Grymt bra ochstartade sitt första band som 15 åring och sjungit sen dess.. Nu har hon lagt det lite åt sidan eftersom butiken tar all hennes tid. Hon skunger på begravningar, dop eller bröllop.Och sminkar även brudar, bal och småstjärnonra (= hihi


Pappa
Han är ganska så oseriös person och vill alltid att allt ska vara som det vart! Han är en kanon bra pappa och finns inte äns någon som är bättre pappa än han... Han finns alltid! Om man missar bussen, han blir lite sur men han kommer oftast alltid ;) haha Pappa är bäst och att hitta på saker med han är absolut inte svårt, bara det är aktiviteter ute.. Fiske specielt! Han har mer eller mindre haft samma jobb hela livet, det han sattsar på är att må bra och ha en kanon kondis som en liten sportfåne som han är ;) haha Genom att tjata på han blir han antagligen sur med ger sig efter ett tag ;) haha Eller så blir han vrång och gör tvärt emot! haha Min knas pappa <3 Älskar hundar men är för snål för att köpa en egen ;) haha Men men en dag pappa så kanske du får en hund i födelsedags present av mig och cassi! Då kan du allt inte bli sur men var berädd på att betala för den själv ;) haha

Träna träna, träna träna det är vad han hällst vill göra och kommer alltid göra! Han är ung i själen och han kommer aldrig riktigt växa upp! Men det gör inge för han är en kanon bra pappa =D Det måste han allt veta ;)

Anna och Anders (extra föräldrarna) de är så guld värda ;) Fan va jag har det bra! haha Extra av allt.. mmm Dubbel uppfostring också (= Och extra broder! 4a styckna om jag ska vara exakt! haha Tom, Robert, Sigge och Calle =D

Nej nu lär jag fortsätta städa.. Vart en riktigt lång paous ;) haha opps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0