vill sova, mmm sängen <3

Sitter på elkedjan, vart är kunderna? :O har jag verkligen låst upp? XD haha skulle säkert kunnaha glömt det! skulle vara likt mig^^ men just idag så vet jag att jag har åst upp ;) wiee^^ Blir inge långt arbetspass idag^^ är bara här idag för att anna är till läkaren med calle (=

Gåragen ;)
Vart helt kanon^^ haha jag, syster och kusin
först åkte vi till flun och shoppa loss ;) sen till Max för att käka sen vidare till kupolen ;) Det jag kom hem med var 2par skor (A) opps, sån jävla sött linne, helt kär =D sen 10par strumpor så nu jävlar ;) haha de försvinner ju bara :O Sen köpte jag 3par kallingar till Emil ;) Grymt snygga var det i sånna härliga färger (A) Hoppas han kommer ha de på sig ;) haha Drog ju sönder ett av hans fula kalingar så kände att jag lär köpa nya ;) haha men det var så kul när jag, william och alex drog sönde de XD haha skratt*

Men nu blir det en lugn front på shoppingen ;) haha har vart mkt nu på någon dag bara, och så fickade jag min nya klocka som jag fick av familjen Windahl =D så snygg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0