Trött i huve och ingen fantasi! FUCK....

Jag har nå grymt tråkigt! Sitter här i lägenheten för mig själv.. Har sprungit över till mamma lite då och då. Tvättar hemma hos henne (= Sen har jag solat! Vågade knappt på till mamam för de var en drös killar som satt vid pizzerian (mittemot) och när jag gick förbi så skrek de hej och sa en massa.... Sen efter att jag vart hos mamma i nästan en timme så vågade jag mig ut och tänkte, att de måste ju ha gått nu.. Men attans nej de hade de inte gjort! De vislade och ropa.. känner mig inte så säker när man går i mjukis byxor och en vanlig tröja och håret uppsatt, känner mig inte som mig själv då :O Sen börja jag gå igenom buskarna så jag slapp gå ute på vägen XD haha Knas som jag är (A) Skulle ha gått dit och raggat som fan ;) Eller INTE.. Och jag har inte en aning om vilka det var :S man brukar ju alltid ha någon aning "/

Låg i solen i någon timme efter jag jobbat, somnade och vaknade i skuggan! Attans dålig solbränna det vart :O Bättre lycka nästa gång får jag allt säga (= Ajaa ifall så äre ju inte långt till det frächaste solariet i Ludvika. ta några steg över vägen och framme ;) kanon härligt juh! hihi Imorgon på min lediga dag så blir det blge med Emma (fast börjar fundera ifall vi ska åka till Västerås istället, ifall jag får låna mammas bil) skulle allt vara kul ;) Men måste ju vara tillbaka i stan redan klockan 15.00 för då börjar jag jobba :( Jobbar på Elkedjan i några timmar!

Midsommar på Fredag ;) Händer dåda?
Jag har beslutångest angående det :( Blivit bjuden på en as stor fest bortanför smb och skulle ju vara kanon kul och tälta (husvang för min del isåfall) och festa med allt trevligt folk.. Men samtidigt så känner jag att det är min ända lediga helg under hela sommaren så vill så gärna hinna träffa Emil.. Så Funderar på att åka till Vansbro eftersom han bara är kvar i sverige 2-3 veckor till sen så drar ju han till Thailand i en hel månad... Kommer ju inte se skymten av han :( snyfft! Kommer dö utan han, blir ju typ tokig på mig själv när jag vart i från han knappt en vecka :O Även om vi bråkar och så.. så saknar jag hans närhet! Vill inte sova själv för det är läskigt osv....  Humm drygt med beslutångest! Umgås med vännerna eller pojkvännen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0