The Notebook

Någon som sett den? den är så grymt bra och man blir så jävla ledsen och så blir man så jävla glad =D ÅÅÅÅ va jag älskar denna underbara film ;) Emil ligger fortfarande och sover så tog mig i kragen och försöker ladda ner filmen helt själv, hehe Är klar om en 15min så hoppas på bra kvalité och så ;) wieee Annars så får Emil hjälpa mig XD haha Men den här filmen ska jag tvinga han att se på med mig nu ikväll (A) massa mys. vi har vart och köpt as mkt flööt ;) haha 3 chipspåsar, lösgodis och dricka, opps (A) hihi


En film jag verkligen rekomenderar ;) haha The notebook

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

ååh den är så bra ! Men så sorglig :(

2010-06-14 @ 20:38:44
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: nadja

åh den har jag med sett, så fin :) hm, nej jag vet inte, ska hem till jana iaf som fyller år :) blir väl lite festligheter då :)

2010-06-14 @ 23:32:52
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0