Studentveckan <3 Har vart vild ;)

Gud va kul jag har haft det! Och våran klass är ju helt kanon ;) haha inge tjafs eller sådant så kul =D Synd att den tiden är slut.. huhu HP i mitt hjärta <3

Tänkte inte skriva så mkt bara lägga upp en massa bilder ;) haha

Tisdag<3 -Grillfest vid skuthamn ;) as trevligt =D








Onsdag <3
Fest fest fest.. haha var väldigt hårt att ta sig ur sängen på morgonen, vart ju en ganska så sen natt vid skuthamn ;)
Säckgången var det idag! Vi skulle vara indianer och vi alla var så grymt snygga XD haha Till skolan halv 9 och fixa säkarna, sen göra värdens entré till matsalen och alla bara glodde och vi hade så kanon kul XD Sen hem och festa hos Hanna ;) sen upp till skolan när vi skulle tävla ;) gick så där, vi vann iaf mot teknik? tror jag.. haha bara killar och vi är bara tjejer typ (förutom 3killar) men vi vann mot dom XD kanon ;)




Bilden under är tagen av Bästa Johanna Tell ;)

efter säckgången var det hem och frächa till sig och sen vidare hem till Jennie på fest där vi fick böter av vakten på 500kr för att vi var för högljuda.. så fuck (men fick veta för någon dag sen att vakten rev den. han tyckte nog synd om oss för vi skulle ta studenten och drog på oss en böter) sen fortsatte festen ner på stan och in på krogen ;) fan va skojj det var XD haha




FREDAN... STUDENTEN <3 WIIIIIII


Champangfrukost 06.30... wieee ;)
Min champang klunka jag upp själv, opps (A) haha Hade självklart ett champang glas men katta tog den en sväng så tog flaskan ;) haha
när flaskan var tom och det var att dra iväg upp till skolan så mådde jag kanon kan jag ju säga ;) var full och glad XD










Nu får det räka med bilder för idag ;) börjar bli trött och ska nu snart lägga mig och sova ;) Kanon härlig vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0