Stackars Ray....

huhu, nu har jag kollat klart på filmen, Prinsessan och Grodan.. Fan vilken söt film =D haha Älskar barnfilmer, men som sagt. De gamla filmerna slår ingen... Snövit, Törnrsa, Askungen och alla klasiker. Har allihopa de där XD Mumms på dom <3

Nu har jag iaf sett den så nu slipper jag plåga lilla älsklingen att se på den med mig ;) Blir nog han glad om han slipper XD haha mys på det ;)  Det var en eldfluga som dog i filmen, Ray hette han och han var så söt så stackarns som dog bara för att den där dumma skugg manen trampa ihäl han för att Ray hade tagit en amulett.... huhu pluten, han var ju så liten :( Men men Någon som sett den och vad tyckte du?

Nu så ska jag fixa mig lite snabbt och byta om sen ta bilen ner till byn och kika ifall det finns nå kul^^ Värsta fall så blir det väl att shoppa godis ;) haha mumms, funkar alltid =D
Emil jobbar till 4a idag sen så skulle han nog ner och träna (= Så jaa kanske hinner med någon mer film eller så ;) haha Och hoppas det blir kanon bra väder imorgon eller så.. så jag kan åka och bada med emils småsyskon ;) Skulle vara kanon ju^^ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0