Shopping i Vansbrp ;)

Njee det gick inte så bra.. det vart att shoppa godis^^ mmmm <3 Men kollade på 3styckna ljuslyktor som var as fina och bigga ;) Så ska tänka på de och kanske ner och köpa de! Tror jag vet exakt det snyggaste stället som de kan stå på XD haha mmmm ;) Men får se är inte helt 1000 på att det är sånna ljuslycktor jag vill ha där "/ Sen var jag in på en affär som hette Kolektion (tror jag?) Där fanns i Vila kläder så jaa helt okey märke men tror hon har sattsat på lite lite fel ålder. Hon skulle kunna ha så mkt mer snygga kläder till yngre ifall hon sattsa på rätt ålder. Det var som sagt lite fel stil... Iaf för mig =D Men jag har kommit på, att ifall jag skulle bo i Vansbro så skulle jag nog inte vara lika shoppingberpende som jag är just nu^^ hehe men det är bara kanske ;) Skulle väl ha vart till Kupolen as mkt ändå XD

Emil slutade jobbet kl 16.00 och han vart helt överenergisk, antagligen övertrött! haha Men nu sover han iaf så får se när han vaknar, han är iaf ledig imorgon =D



AJJJJJJJJJJJJJ! Nu bet en jävla fucking skit mygga mig på/ brevid armbågen :O GAAA

Kommentarer
Postat av: nadja

jaa verkligen :) snyft! men bra va den!ska du ut i helgen? (:

2010-06-14 @ 19:30:12
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0