Natt för lilla mig ;D

Snart blir de sängen... Somnade as sent inatt! Klockan han bli 1 innan jag somna. Fattar inte varför jag inte kan somna nu för tiden? bara ligger och snurrar och funderar.. Och så vart det att gå upp tidigt, halv 7 hoppade jag ur sängen! Imorgon blir det iaf lite sovmorgon ;) börjar klockan 11.00-15.00 så kanon =D Blir en tvätt och städ dag ;) Har vart över till mamma och slängt in en maskin tvätt där (= För snälla stora syster skulle hänga upp den åt mig ;) hihi Men lär påminna henne för lovar att hon redan har glömt det XD haha maskinen är nog klar halv 12 skulle jag kunna tro (= hihi Så kanske hinner slänga i en ny tvätt innan jag börjar jobba (= Skulle vara skönt! Är så grymt mkt tvätt nu! buhuu så tråkigt det är..

Jag är en riktig cooling och åka fort på min bräda ;) haha love i´t <3



Idag när jag kom hem från jobbet och stan... Så sitter syster på trappan.. Frågar jag om hon ringt mig men sa nej, så fråga jag ifall hon om pierre hade bråkat och de hade det XD haha Lilla suris syster XD Så satte mig där och prata med henne tills hon gick hem igen (=

Kommentarer
Postat av: cassipassi

haha bra att du skrev upp tiden ;) annars skulle jag nog tröttna av att springa och kolla när den slutar (a) hehe men jag hänger den i mitt gamla rum och ska den inte torktumlas? :) <3

2010-06-21 @ 22:47:04
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0