min dag och streching ;)

Nu är klockan kväller^^ ojojjj så sent!

idag har jag och Emil vart till Järna marknaden en sväng.. jag ville dit för att köpa godis =) och det gjorde jag...
Köpte ½kilo marknadsgodis (A) Det är absolut det godaste som finns (A) mmmm älskar det godiset som finns... Har mina speciela smaker =D Undra ifall jag lär gå upp och ta mig ett litet smakprov på godiset (A) hihi

Senare så vart det att strecha och sånt med Emil och William.. Stackars William som har en sån pressande bror. Han pressar honom till träning som fan såg ut som om han skulle svimma XD haha

Emil och William, spännarn XD haha


Inte så många snyggingbilder ;) Vågar inte lägga upp nå fler bilder XD hahah Ajaaa Natti nu <3

Kommentarer
Postat av: cassipassi

haha snygga ;)

idag ska vi ha skoj sis! :):):)

2010-06-19 @ 12:32:18
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0