Midsommar med släkten, det är tradition^^

Alltid vart och jag har alltid vart hemma hos pappa på midsommar och firat med hela tjoka släkten! Men inte iår^^Var iaf dit och hällsa på alla och käka tårta innan jag drog vidare till Vansbro (= Kanske ska ringa till pappa och höra hur han mår? haha Var dit och träffade lilla Tyson också =D Han är så go min lilla myskatt! Fast hittade en färsing på han efter att jag hade bussat och gosat med han så euuu... Ropa "skrek" på pappa att ta bort den XD hehe så äkliga varelser! usch...





Men nu lär jag dra (= jag och Emil ska hoppa in i duschen nu^^ Mys mys <3

Kommentarer
Postat av: bella (lilla kusinen)

där är jag

2010-07-05 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0