mät i magen, och lillebror har vuxit förbi mig^^

jaaa.. nu är jag allt minst^^ GUD va kul att vara så kort som jag är, men om man jämför med mormor och min moster så är jag as lång =D haha hela 10cm längre än dom så de är typ som dvärjar XD och jag som en stor dvärj XD Fast jag och mamma är ju lika långa ;) wieee

Calle, min minsta lillebror är fan längre än mig nu :( känner mig så liten, min lilla calle <3 ajaa ronja och freja har en bit kvar =D Mina små kusiner men det står väl inte på förrens de är förbi också XD haha ajaa jag är inte bitter jag får väl använda höga skor med platå (platå som jag hatar, emo skor usch...) haha aaa =D


Och så har jag precis tryckt i mig en as stor BK macka :O haha fast fick hjälp av anna fast ändå så vart det en bit över :O Kan bara säga, DEN VAR ENORM :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0