Jag är teknisk! Jag är smart! wöhööö ;)

Sitter och skriver med Emma på msn och så måste jag komma igång med städningen. Men finns ju så mkt annat att göra^^ Emma tyckte jag var knas som inte hade någon sterio eller så, men Emils högtalare står ju hör och tänkte att det kanske fungerar att koppla i den i min lilla lilla bärbara dator! haha Så slipper jag klättra upp och typ svimma när jag ska bära ner min stationära från garderoben! Den står uppe på.. as tungt vare att ställa upp den där... Så ajaa jag tog min tekniska sida till och satte i en sladd i datorn och starta Emils sterio eller va det nu heter och det FUNGERADE.. en enda sladd skulle i och musiken vart på topp ;) så nu snart ska jag städa för fulla muggar! Men jag har ju inge spotyfai (namn?) humm,.. ajaa blir youtub! haha

Ser ju en aning löjligt ut med den lilla datorn och det stora bordet och stereon brevid! Ser as tomt ut :O


Och när jag var i vansbro så lykades jag ha sönder mina nya jeans shorts XD haha Ajaa får väl försöka sy de så de blir hela ;) Var ju inte på ett sånt farligt ställe som de sprack på XD Ajaaa duktig på sy är man ju iaf ;)


Det är typ de första jeans shorts jag gillar! hehe Hoppas på kanon bra väderd e dagar jag är ledis så man kan använda de, efter jag har sytt ihop de då ;D

Idag så ska/måste jag städa! Ser ut som en riktig svinstia här nu! Fyfan... Så kan ta lite bilder sen när det är rent och snyggt ;) Nu är det kläder och damråtter överallt...! Har ju inte vart hemma så mkt kom ju typ från vansbro här för dagen sen! Så har inte hunnit städat... Men måste göras ;)

Vad händer efter städningen?bra fråga.. haha Kanske dra och träna? Har inte gjort det på felera veckor :O käner mig så elak (A) hihi Musklerna i magen timar ju bort på en gång om man inte håller igång de! Humm ajaa betch 2010 ser iaf ut (magen) så här som på bilden.. tagit nu innan jag börja skriva detta inlägg! Så får hoppas att det duger XD haha

Här kommer då bilderna från i går kväll ;)

Här är ju födelsedagsbarnet som vart firad av mig och Emma ;) Och fick en klocka och armband =D haha Och en snyggis tändare ;) haha Grattis gumman som är 19 år =D Ett riktigt litet carmtroll =D

Det här vart ju då jag och Emma så "beriusade" av... haha mmm Coca cola sviker en aldrig (A) Och en chockladboll på det ;)

Henke och Emil

Marcus, Petra där bakom och sen Emma som inte ville vara med XD

De körde nå konstigt öl spel jag aldrig vart med på! Så fatta inte ett skit när de börja XD haha ajaa fast jag kollade på och drack min cola jag! Men det var ju kul för vissa var ju lite borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0