Hemma, äntligen?

Känns så skönt att få vara hemma i sin egna lya, sova i sin egna säng, synd att den är så tom bara ;( Saknar Emils varma hud brevid mig... Hur ska det gå när han är borta en hel månad :O Vill inte äns tänka på det :O Kanske flyttar hem till pappa den månaden ;) haha

Nu har jag vart ut till pappa och hämtat min akläder som jag beställde i söndas kväll (= De satt som på klistrat allt ;) As nöjd =D Så ny har jag betalat in det och tänkte ta itu med alla andra räkningar nu när jag ändå är på g ;)

Och nu satte jag mig och kika in på nellys hemsida igen och var SÅÅÅ nära att jag klika hem ett par snygga skor (A) Men hindra mig själv! Får ta det en annan gång ;) Fan vad jag älskar kläder och fan va jag älskar skor :O wieee <3 haha Idag på Lunchen så shoppade jag lite smått och gått från Åhléns, ett par nya strumpbyxor, shampoo och balsam, hårklämma och ansiksrengöring och fuktighetskräm (= Kanon bra ;) hihi


Nej nu så ska jag ringa till Emil, sen hoppa i dushen och så sova =D Försöka klämma in att betala räkningarna också ;) Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0