Guldlock, yes it´s me

Känner mig som en pudel haha XD Ajaa snyggt vart det iaf enligt min mening (= Är och jobbar nu! Är på Lilla Ängel och är här tills klockan blir 13.00 för då stänger jag ;) wiee så då blir det att åka hemen vända och fixa lite innan jag får ut till pappa för att träffa släken och så sen vidare upp till Vansbro mot kvällen (= Kul^^ Det är väldigt lugnt ute på stan och musik spelas.. Jag var smart för tänkte att det skulle vara dö lugnt så jag tog med mig locktångar, plattången och allt jag använder för att fixa håret så det är vad jag har gjort! haha Så knas.. Fixa håret på jobbet! Sminka han jag göra hemma ifa.. Och det är ju så sällan jag har tid att locka håret när man jobbar varge dag eller har andra planer! Så nu har jag iaf gjort det så kanon nöjd =D




Råkade bränna mig 2gg nu med locktången! Buhuuu på fingret och sen på kinden :O shiit har aldrig lykats gjort det på mig själv! haha Kan nog bero på att jag kände mig lite stressad eftersom jag lär hålla koll på butiken medans jag lockar! hehe ajaa Nu så ska jag nog gå till fiket som liogger brevid Lilla Ängel och köpa nå gööt ;) Sen så ska jag till gran butiken "mammas butik" och leta efter nå snyggt nagelack så ska jag fixa naglarna ;) wieeee

Kommentarer
Postat av: mirell

åå vilka fina lockar,vad har du för locktång :O????

2010-06-25 @ 17:40:26
URL: http://ekroot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0