Gud vilken härlig värme det är!

Älskar värme, älskar sol och älskar att bada =D Sommar <3 vill försöka dra utomlands efter sommaren! Så skulle vara as kul ju =D

Just nu så har jag och Emil gått in och svalkar oss lite (= Emil säger att han vart yr och ville in och vila, siken mes (A) hihi Jag har hoppat studsmatta, nstått på händer och gjort lite annat knas (= Så härligt med sommaren <3

Bjuder på en snygging bild på mig och madde ;) Är från 1an eller i början av 2an! Kommer inte ihåg^^ Värsta duktig jag är på att hoppa ;) haha


Nej! Nu lär jag nog ut i solen igen! Och    det klias över hela kroppen! Är totalt uppäten av muyggjävlar!

Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

haha och vad fan håller vi på med?! xD ..

Det där minns jag :D ..

Vem var det som fotade? ^^

2010-06-27 @ 16:01:58
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0