Gårdagen + idag =D

Nu har jag ÄNTLIGEn lagt upp bilderna från gårdagen i Västerås ;) haha Tänkte börja med de och sen gå vidare (=









Soffan som jag vartkäris i :O Skit snygg och skulla passa så bra hemma här ;) Men när jag kom hem och mätte så var den för lång :( Ska hära med mamma vad hon tycker att jag ska göra.. Ifall jag lär ringa och avboka den eller om det går ändå (=


Idag har jag jobbat! Efter jobbet mötte jag upp Emma ;)
Vi vandrade till Ludvika hem för hon skullle dit och skriva in sig för nu så ska min lilla flicka flytta hemifrån ;) <3 hihi Så kul =D Sen vandrade vi ju och shoppade (A) hehe Hittade 4st armband, en jumpsuit "äntligen" ansiksmask.. aa och sen vart det att åka till smb och kika på en affären som också har soffer och så.. Hittade någon men de var också as stora/ långa.. hummm! Sen vart det en as BIG glass på shell mmmmm sen in till Ludvika igen och in på Jysk och köpte mig då en hylla som jag ska ha i badrummet och där står den nu =D wieeee <3


Känns som om jag visar rumpa i min nya jumpsuit! humm



Så här vart det efter att jag vart arg på hyllan och att den vart klar! Jävla jysk och fyfan vad jag hatar jysk och fyfan vad jag hatar vissa i personalen där :O Buuu..... När jag plocka upp alla delar och börja sätta ihop den så la jag märke till att ett hyllplan inte gick att skruva fast för det fattades skruvhåll på den :O Så arg som jag var drog jag upp till jysk och de fick en liten blåsning av mig sen vart jag glad när jag fick ett nytt hylplan av de =D haha ! De sa åt mig att borra ett eget hål! haha skulle aldrig komma på tanken! När man betalar för en vara så ska man väl få den komplett också? Jävla cp kärring vart as arg på henne och hon vart väldigt irriterad på mig! Ajaa dags att gå i pansion för kärringen! Usch hatar dålig service på affärer.. Det första jag tänker på när jag går in i en butik! Det värsta jag också vet är folk som inte hällsar inte! Hänger fan^^^ Ska fiva nya snygga korgar till den som passar sen så är jag nöjd med den (= Den har sin platts inne i badrummet ;) Ajaa här kommer bilden ;)

Kommentarer
Postat av: cassipassi

hahahaha vilken jäkla kärring hörru ;D!!

men rikgit söta bilder och byxdressen var söt:D

2010-06-24 @ 23:25:04
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0