Foton + juice + Ben&Jerry

Så himmla MUMMS <3
Vart på stan och beställt 3st foton från studnten ;) wieee vart 300+ men klart värt det =D
Sen har jag vart och kikat p en soffa och den var as snygg men lite dyrXD men aja det visar sig ;) haha sen vart det att åka och handla mat ;) köpte 5kg nötfärs.... hehe så mumms. så idag ska vi göra köttfärsås ;) Så vart en himmla rolig mathandling.. några människor skratta åt mig för jag typ hoppade, men hoppas de inte märkte att jag skratta åt dom (A) haha Det såg ut som 2 killar och sen när jag gick förbi och hörde han prata så var det en hon... haha alltså dom var så fula XD sorry (A) kom hem och då började jag och emil att pressa apelsin juice XD vi har en sån apparat, men det vart iaf kanon gått D mumms <3



Nej, nu lär jag börja med maten XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0