Fiskat =D

Idag har jag ocg familjen Windahl vart och fiskat ;) haha Började bra.. var as svårt att komma fram för efter vägen så var det ett STORT hål mitt i vägen och en feting sten i mitten så vi börja med att försöka gräva undan stenen och så för den skulle ha dragit sönder hela underedet på bilen ifall vi åkt utan att ta bort den XD

Ser kanske inte så ljupt ut men det var det! Jag vågade inte köra över det så emil fick göra det med min bil och det skrapa i där fram men gick bra (=

Och så fick ju Molle sin första fisk ;)


Här är då familjen PLASK.... haha
Hampus och Molle var vid kanten vid vattnet och försökte nå en pinne och då sa jag åt de att de inte skulle vara så nära vatnet, Anna kolla dit och sa desamma. Sen några sekunder senare så börja jag skrika nejnejnejnej.. Då ramla hampus i och Anna kuta till kanten för att försöka nå honom men nåde inte så hon tänkte ta ett litet steg ut för att få tag i han men sluta med att hon åkte rakt i för det var djupt där och hon vart genomblöt... Och det visa sig att flytvästarna var välldigt efektiva för han flöt så bra =D Sen kommer Egon och då var han lika blöt typ, han hade också trampat ner i blött.. Men Anna var envis och skulle absolut inte hem så hon fiska i sina blöta kläder tills Egon kom med torra åt henne XD

Men anna var storfiskaren och fick 2stora fina rängbågarXD jag fick iaf 4st småsmå abborar XD haha Första kastet med metspö och jag fick napp på en gång ;) wieee Kvällen var kul men höll på att bli totalt öppäten av mygg och knott! huhu Men kul vare och kändes som om det var åratal sen jag fiska XD fiska mkt när jag var liten men pappa tyckte bara att jag fastna i träden hela tiden XD hehe (A) Gjorde jag också och jag var alltid blöt.. humm Ajaa


Nu så ska jag trampa ner för trappan och kolla var alla gör ;D haha Ha en trevlig kväll ;) Blir sovmorgon för min del imorgon! Emil börjar jobba kl 06.00^^ haha sova så sött ska jag göra (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0