Farligt att jobba på en smink/ klädbutik!

Det äre iaf för mig! Man vill ju ha allt :O Då menar jag verkligen allt :O huhu jobbigt^^ Dagen på Åhléns gick bra... Började vid 8 och slutade vid 15.00 så skön dag (= Imorgon blir det en kort dag, mmm 11.00-15.00 ;) nais så kanske hinner vara i solen då? Solan har ju försvunnit nu när jag sluta^^ surt.. Men men  Efter jag slutat så gick jag och hämtade ut mina 3 studentbilder som jag beställde av en fotograf (= As nais, måste nu bara fixa ramar så jag kan sätta upp de på väggen ;) Handlade lite smink idag så det vra ju kul, korten gick på 330:- Så vart lite handling idag ;)

Försöker få upp bilderna från kameran och tänkte att jag kan tömma kameran också och ladda upp exakt alla bilder till min stationära så gjorde det men tänkte inte att det skulle ta sån här lång tid :O haha ajaa det är ju bilder över 400... hehe ;)

Bilderna som jag har köpt =D Från studenten den som inte fattar ;)


Kanon kul! Måste fixa en fet ram alla sätta de i och upp på väggen ;)


Här är då det som jag köpte idag på Åhléns!

Köp inte det där nagelaket! DET SÖG^^ Har kladdat på mig det nyss och vart inte alls snyggt, inge glans och ser inte alls bra ut! hehe OKEY?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0