Emil är HEMMA =D

hihi =D Trevligt ;) Men han är säkert trött typ somna framför datorn? skulle inte förvåna mig XD Men vart att jag följde med han ut när han skulle skruva lite på sin longbord ;) haha Jag testade den ;) Höll på arr ramla, lite svårt att ha bra balans med foppa toffler^^ hehe Men det gick jag höll mig kvar på brädan ;) Emil åkte runt som vanligt (= Sen ville Molle att jag skulle kolla på när han hoppa studsmatta och göra volter! Men med min sugiga kamera så vart det inte bra! Den är på tok för seg! Var ju meningen att jag skulle köpa en ny och hade lagt in pengar på mitt konto för att jag skulle köpa den och när jag väl var inne på onoff så var den slut! Så vart väl att jag shoppade upp pengarna på kläder och skor ;) ajaa får bli en ny efter sommaren i stället! Först och främst så ska jag köpa mig en snygg soffa ;) Heminredning har stor betydelse i mitt liv ;)

Vart att hoppa i mys kläderna när jag kom från badningen ;) mmm

Tryck på bilderna neran så syns de i större format ;) Ser ut som en knubbis mormor XD Med mammas huvtröja ;)







Kommentarer
Postat av: Torsteinfride

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-12-01 @ 10:10:19
URL: http://torsteinfride.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0