Dear John -Kanon bra!


Igår kikade jag och Emil på den =D Fan va bra den va, så gosig film.. Men lite sorjlig.. kom några tårar men den var kanon ;) Bättre slut bara  XD Värd att se på iaf ;)

Jag vaknade nu för inte alls så länge sen^^ Emil är och jobbar och han börja klockan 7, haha men när an gick upp så vaknade jag och följde med upp en sväng (= Sen gick jag till sängen ocjh somna om, kändes så skönta tt få veta att jag fick gå och lägga mig igen och få sova så länge jag vill ;) haha så underbart =D



Nu så ska jag snart byta om till lite kläder och gå på toa ssen så ska jag kika på film, Prinsessan och grodan =D haha Hoppas den är bra XD Emil ville inte se den iaf så får väl passa på nu när han inte är hemma ;)

Fast först så ska jag nog ta mig en macka eller något liknande ;) haha mumms fast är inge hungrig men mat är gått ;) hihi Och godis (A) Kanske ska åka ner till karamellfolket och köpa godis =D skulle allt vara gått ;)



psss.. ser ni mina muskler på mina armar? hah ser iaf lite ut som om jag har det (A)

Till helgen blir det fest ;) För då fyller nämligen Louise år ;) 19år bruden men jag kommer snart efter dig ;) Hon fyller nu på onsdag ;) Massa grattis i förskott XD haha
'
Nej nu måste jag sätta fart ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

jag och johan såg med dear john igår, söt film :)

2010-06-14 @ 19:06:08
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0