Dagens shopping ;)

Dagen var lite seg till en början och jag var så sjukt trött^^ hehe och han aldrig tvätta för det var någon som okupperade tvättstugan hela dagen :O Så slutade att jag mööte upp syster på stan och hjälpte henne att bestämma vilken telefon hon skulle köpa ;) vart en htc, as snygg touch ;) hon värkade vara kanon nöjd så det var ju bra bra ;) haha

Sen så vart det att dra iväg till blge med cassi och Emil.. as kul. Shopping och mat vart det ;) Kom inte hem med så mkt, en ny bekini (as söt) och ett par jeans shorts ;) as nöjd och en så söt topp, mumms <3 =D Så hoppas på mkt sol och bad denna sommar =D iaf nu innan jag börjar jobba skulle vara bra ;)



Men nu så ska jag kolla runt lite sen sova ;) har inte alls mått bra, mått as illa och migrän så tog mig en ipren så vart det bättre <3 mumms mumms så nu klarar jag av att sitta vid datorn =D

Imorgon blir det kanske att åka iväg till blge/ falun igen, då blir det jag och syster som ska dra med oss Kusin Sara för att shoppa kläder ;) Gud va mysigt <3


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

gud så söt bikini :D



hoppas du sovit gott:D



http://vadfanskajagheta.se/2010/june/mandag-tranar-mitt-kna.html

2010-06-08 @ 06:25:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0