Dagen i Västerås ;) Kanon <3

Finns inge annat att säga, den har vart kanon kul XD Haha, Ikea och andra affärer ;D Så kul! Hittade en hel del inne på ikea men kommer inte ihåg allt :O Så får visa sen ;) Gick upp as tidigt, halv 8 var jag upp och börja fixa mig! Vart inte så snyggt, var trött och fixa knappt håret så jaa (A) Vill ju sova så länge som det bara går! Sen vart det att låna mammas bil och hämta upp Emma i smb och sen köra till Västerås! Var bra att Emma kunde vägen för den kunde absolut inte jag XD haha Hade hamnat åt totalt fel håll eller något liknande! Sen var vi och käka buffe på pizza hat och det var så gått XD mmm och så fick man göra sin egna mjukglass (A) haha jag var ju så duktig på det men det var inte så illa för att bara vart första gången ;) wieee Men Emmas vart snyggast XD hah Får skylla på att hon jobbar med det så hon har ju lärt sig XD Sen var vi in på en butik med soffor och annat kul ;) Så nu har jag bokat en soffa =D Ska mäta hemma så den får platts! Men den kommer till lagret om ca 2 veckor så får hinna bestämma mig innan dess XD Den kostar 8000:- så jaa Emil lär ju kika på den också XD hoppas han gillar den för det gör iaf jag XD Gör snygg ;) Kikade lite lätt innne på Ikea också men fanns ingen soffa i den stil som jag vill ha (= Och försäljaren i soffaffären var as trevligt så det var ju bra (=

Tänkte ta med kamera sladden så jag kunde lägga upp bilderna ifrån idag men glömde den så Fuck* SÅ tog en bil på min kamera med camen! Kanon bra.. haha ser ni min kanske nya soffa ;) Så snyggis <3

Sen har jag beslutångest! Min lugg böörjar nu bli extremt lång! Så vet inte om jag sk aklippa lugg igen! Men jag har sparat luggen nu ett litet tag för jag villa ha en lång men börjar ångra mig och bli väldigt sugen på att kapa den! Humm Förslag någon? haha Mitt hår ser ut som en sopkvast för tillfället :O Måste nog leta upp en borste här på jobbet så jag får reda ur alla tover^^

 

Stänger affären 18.00 och då ska jag hem och fixa upp de nya gardinerna och nya krukorna och massa pyzzel ;) Det som är roligast det är ju fönsterna XD haha Knas ;)

Kommentarer
Postat av: Amiredel

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 17:27:11
URL: http://amiredel.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0