Ben&Jerry skrek efter mig inatt :O

De gjorde fan det! Vaknade och satte mig i sängen och kom på att jag har Ben&Jerry glass i frysen :O ojj men kände att jag fan inte kan gå upp mitt i natten och börja käka glass så jag somnade om och fick glöma Ben&Jerry men kom på det nu och var och hämtade min burk =D mmm så gått det är <3

Var för trött att tvätta bort sminket inatt när jag kom hem så det är väl snyggt med gammalt smink? hehe eller va tyks XD



Nu är min Ben&Jerry säng frukost slut^^ buhuu.. Lär åka och handla mat idag! Helt tomt och inget ätbart finns typ, proteindrinkar och sånt bara, känns det som.. Vart att äta sånt igår (= Innan jag var iväg på fin midda hemma hos Emmas pappa ;) hihi Aaa Lär åka och löpa mer Ben&Jerry idag^^ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0