Bedminton bland tusentals mygg!

Det funkar men gäller att inte stå still en sekund, typ...Fick iag myggbet, svårt att räkna hur många och en tillomed under foten :S Undra hur den mådde efter jag stått lite på den :O humm.. Men rätt åt den jäveln som sög blod från min underfot.... Och på benen och armarna fick jag... Fuck mygg alltså^^

Vi körde lika olika matchet...
Emil mot matias, emil vann
Jag mot Nina, Jag vann ;)
Nina mot Matias, Matias vann
Jag mot Emil, Emil vann :(

Emil 1a, jag 2a, Mattias 3a, Nina 4a...

Seb körde vi dubbelmatcher.. hah kanon kul ;) Men jag var nog inte bäst på det så Och så förtjanade jag aldrig 2a platsen för jag körde ju inte mot mattias så skulle nog ha haft 3e plats istället XD haha Men men ;)



Emil får stå för den snygga bilden^^ haha

Idag har det inte hänt mkt åkt lite bil nere på byn och handlat yogurt och köpt lite fööt (A) Blir en icke flööt veka när jag kommer hem ;) haha Vatten och bröd ;) Sen har vi kollat på en film Jennifers body lite kepig film med helt okey. vart lite skrajj och gjkorde mina skraj hop i sängen så jag typ slog i huve^^ inte inte bra ;)

Imorgon blir det nog en lugn dag, men om vädret blir kanon så åker jag nog och badar så hoppas ;) Emil börjar jobba vid en 07.00 till en 16.00 tror jag så har tid på mig (= Kanske blir att kika film också ;) haha nais <3

Ajaa god natt tror jag! haha Hoppas att det inte är NÅGON som skriver sms as tidigt så jag inte kan somna om...Jag är så jävla lätt väck att jag vaknar av minska ljud... Sovar aldrig så djupt att jag inte har en aning om vad som händer omkring mig XD SÅ inga sms... Absolut inte tills emils tele för den har något så förjävligt durr :O hata hata.... haha

NATTI <3


+att ni behöver inte skriva anonymt.. Jag lovar att jag inte bits eller skriver nå hot ord^^ haha inge tönterier här ifall det inte behövs! Gillar att veta vad folk tycker och så (= Hatar när det inte står namn eller så =D Bra bra, namn.. kom ihåg det ;)


Kommentarer
Postat av: cassipassi

nu vill jag att du ska komma hem =( saknar dig sis

2010-06-16 @ 10:53:49
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0