Äntligen Söndag =D

Inte för att jag har längtat efter det och vill inte åka hem till Ludvika själv. Nej nej! Usch kommer sakna Emil såååå mkt när han är i Thailand^^ Så jaa men han kommer nog förhoppningsvis till Ludvika helgen som kommer (då äre Ludvika festen) Så då blir det fest ;) Mkt folk kommer det nog vara, Men min fråga är, Vart kommer senen vara? :S Någon som vet?

Det är strålande sol ute så lär dra med mig emil ut och hoppa studsmatta och sola ;) Så blir shortsen och bekinitoppen idag då ;) Wieee <3 sol sol nu när jag är ledig =D Kan det bli bättre?



Igår kväll vart det hård strechning med Emil och även Nina ;D Vi alla 3 sat på golvet och höll på XD haha Nu är det inte så långt kvar till split ;) Då jävlar mamma ska jag visa att jag också kan igen XD Och så var jag rasande på teven igår! Det var typ en dokumentär och en skola i USA som har 2olika baler, en för svarta och en för vita och det skulle en person ändra på och han skulle betala för allt! Det var så mkt tjat och usch.. Fan vad jag hatar folk som är rasister! De har alvarligt en skruv lös... Vafan är det för skilnad på svarta och vita? det ända, hudfärgen annars är vi alla lika! Jag tror bara att de ljusa är avisa för det är ju så grymt snyggt att vara brun årtet pm, tänk vilken lyx! Aldrig behöva sola kan det bli bättre? Iaf i dokumentaren så var det en gemensam bal men vissa föräldrar vägrade att deras "vita" barn ska få gå på de så vissa vita föräldrar arangerade en egen bal för deras vita barn! Fyfan siken sug... Vissa människor tänker helt snett! Inga negrer ska få taffsa på min dotter! massa sånt vare! nee fan blir bara arg av att täka på skitet :O

Nej nu ska jag inte bli arg på det igen! För nu så ska jag ut i solen =D Lär byta om nu så Puss <3

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

ja usch det finns så många som har sina skruvar lösa, tur att det finns vettigt folk också ! :P

2010-06-27 @ 19:33:26
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0