Vart är jag :O

Whata fuck?? (min engelska suger, I know....) hihi knas knas ;) Just nu sitter jag i Vansbro, hemma hos Emils föräldrar (= Vart att åka hit! Vill ju vara ute och hoppas om fint väder så jag kan bada och sola så det passa ju bra =D Och så äre ju vansbro simmningen! Funderar starkt på att försökaanmäla mig i sista sekund till tjejernas simning som är på 1 km.... Men lite sent ute? Emil sa att alla har våtdräckter och så :S Men vafan då för? Om det är vart om och så^^ humm... Undra ifall det går? Sa ju förra året att nästa år då ska jag simma... kom på det i bilen på väg till vansbro (A) hihi opps.... hur ska jag göra? Är en as duktig simmare kan jag ju påstå ;)

Imorgon blir det iaf sol och bad, ska gå och lägga mig snart och tvinga emil att sova så vi kommer upp i tid^^ hehe vill ju vara ute i solen nu när jag har möjligt till det! Bada bada bada <3 sist jag bada så vare för förra söndan vid 18.30 då det var målningt och kallt så hoppas på att få bada när solen är framme så jag också får lite färg, snygg solbräna ;)

Nu så ska jag sätte mig på golvet framför teven och kolla på "dark water" och strecha ;D wieee natti alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0