Väntar på att alla andra ska vakna till liv! Hur länge ska jag få vänta?

Här sitter jag igen! Morgon och Emil och ida sover "sover ju hur länge som hällst" själv har jag vart vaken ett bra tag! Har hunnit med att hämta upp tvätten som hängt på torkning nere i tvättstugan, har strechat lite men orkade inte nå mer.... Så jaa, idag va händer då? Ska försöka tvinga upp de snart så vi kan vandra iväg till stan och kika ;) "eller ta bilen, det regnar ju"....

Igår kväll hade vi stora problem!vi kunde inte välja vilken film vi skulle så på så det vart tillslut Draktränaren! haha Fast jag somnade nog på en gång! hihi ovanligt^^  (sigge klagar på att jag alltid gör de fula XD gubbarna, men jag tycker de är så söta så använder de jämt men nu i detta inlägg har jag inte gjort det! Nöjd sigge?) Får hoppas på att han blir nöjd nu iaf ;)

Ute regnar det och jag vill sola och bada? Va ska jag göra? fusk..... sol sol sol vart är du? tittut någonstans?

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du får en finfin dag =)

2010-07-26 @ 13:15:58
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0