Ut på springtur i värmen? ;)

Funderar på att hänga med Emil på en spring tur! Kommer vara helt slut :O Nu har precis lilla Ida åkt hem (= det var kul att hon kunde vara här =D Idag har jag jobbat inne hos mamma på hälsokost! Sern när jag sluta så mötte jag på Emil och Ida :) Så då gick vi ner till tanka för att spela minigolf ;) kanon kul, men man vart mer ooch mer okoncentrerad när det gick skit! haha kan medela, jag förlora! Ovanligt nog^^ Tur vare ju att Emil vann för annars så hade han surat XD Och så kan ni ju gissa vem som kom på 2a platsen :P IDA!

Men om man skulle räkna med den som hade mäst poeng så skulle jag absolut vinna =D

Imorgon bitti så ska jag skjussa min älskling till blge^^ Så imorgon bär det av till Thailand för han! Synd att man inte kan hänga med :( huuh Men jaja vi får vara ifrån varandra en hel månad^^ Kommer sakna han som fan och det kommer vara den längsta gången vi har vart ifrån varandra på snart 3år :O



Nej nu så ska jag nog leta på mina träningskläder och försöka hänga på Emil! känns lite omöjligt för jag är grymt dålig på att springa^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0