Måndag!

Äntligen månda eller? Nee tyckte att söndagen kunde ha gått saktare, typ min ända lediga dag^^ Jag somnade till slut i sängen efter många försök. La mig på spikmattan för ett hopp om att somna på den "som jag brukar göra" men inget hända och jag rulla av den efter en 15min sen så somnade jag efter ett tag! Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara^^ hehe Härligt det =D Har sminkat mig och fixat håret så nu ska jag bara bestämma kläder och så ;D Blir nog att ta min nyinköpta kjol ;) Visar er den sen ;) den är as söt =D

Jag och Emma från torsdag "Första dagen på La-festen" <3


Nej.... Nu lär jag stoppa nått i magen så jag inte dör av hunger på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0