LA-festen med Emma ;)

Gud så kul! Men lär hem i en någolunda tid eftersom jag ska upp och jobba kl 09.00 imorgon! huhu Men det får vara så kul så länge det varar ;) Blir ju fler dag och på lördan då jävlar ;) Emma åker från smb typ 19.00 så ska vara klar då så hon slipper vänta på mig ;) haha får skynda med detta inlägg =D Har sminkat mig och lockat håret (brände mig på tummen).. När jag gör ordning mig så hatar jag att stå med kläderna på.. oftast bh elle rnått sånt bara och idag vart det bikini bh ;) haha






Massa ego pix vart det ;) Har inte bestämt mig vad jag ska ha för kläder och det blir inge av det som  jag testat (på bilderna).. Blir ett par jeans och en topp (= Får se sen! Orkar inte göra det nu för snart så kommer min Lilla Emma hit och då ska vi gå till Ludvika festen och herja ;)

Hare bra alla för min kväll kommer bli bra med lite kort ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0