Klartecken!

Nu sitter jag här och väntar på sms eller att pappa ska ringa ;D Mamma, Cassi och Pierre är hemma hos mig nu (= Vi alla väntar på att få åka iväg ;) Blir nog iaf hoppning, lutar åt det hållet så vädret sviker inte förhoppningsvis XD haha Fyfan va fränt det kommer vara 15.30 då hander det! Ni får alla tänka lilla Emelinda som är skräckslagen som hoppar ur ett plan XD haha Kommer bli underbart <3 Ska hoppa med min kusin Jessica och min fasters kar Tompa =D

vet inte nå vad jag ska skriva! Helt fantasi lös känner jag mig nu :S Men jag är inge nervös än men det kommer nog när vi är där! Humm jag ska ju köra undra hur det kommer gå? :S hehe Kanske nåon annan får kära min lilla pärla XD Ajaa jag är ju en riktigt tuffing så det kommer nog bli kanon bra ;)

Tuff brud ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0