Jobbet snart^^

Nu ska jag snart dra till Åhléns och jobba några timmar^^ Skönt att börja så här sent =D Kanoners ;) Har klar fixat hår och smink nu fattas bara kläder! Humm.. Undra va jag ska ha på mig idag då? En bra fråga allt ;) Får ställa mig och rota i garderoben nu när jag har massa tid ;) Börjar ju kl 14.00....

Jag har också vart hos pappa så nu har jag en nytvättad och fräch bil =D Vart så blank så ;) hihi nöjd <3 Och hoppas att det blir fint väder på torsdag för då äre min lediga dag , Sommarlov och så blir jag även ledig på lördag och söndag =D Kanon härlig vecka förfan^^ hehe Så kanske blir blge på torsdag? vem vet! Och imorgon blir den en lång dag på jobbet! 09.00-18.00 huhu Men det är bra att tiden går fort ;) Ska göra klart med det som jag höll på med igår så den sektionen blir helt klar och sen börja med nästa ;) Hårsprej och styling!


Den här Björn Axen Urban serien är kanon bra ;) hehe Lite dyrare än "proffs och sånt"... Finns så klart på Åhléns.... Lär köpa en ny idag den för värmeskydd för min börjar ta slut^^ huhu Ajaa kanon bra serie äre iaf ;) Nöjd Emmis och gladis




Ha en kanon bra dag alla och sola åt mig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, är det kul att jobba där? :D

2010-07-06 @ 13:14:23
URL: http://isabellabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0