I´m happy!

Det är jag verkligen ;) Bilen gick igenom besiktningen helt utan några svårigheter ;) hihi Fick bara 1 anmärkning och det var på an trasig glödlampa så lär väl byta den någon dag (= Men behöver inte mer besiktas förens nästa år ;) hihi så HAPPY <3När jag skulle knappa in bilens reg nummer på skärmen så fick jag stå på tå för att se vafan som stod på skärmen! Är det inte bättre ifall den var lägra ner så vi små människor också kan se vad som stå? Tycker jag vore en bra idé! hehe

Jag är ju alltid så nyfiken så jag stod med henne och kika och fråga xD Så jag var med under min bil och kolla hur den såg ut där XD haha Och sen när allt var klart och jag skulle betala så sa hon att det var redan betalat XD haha siken tur jag har. SÅ då hörde jag med Anders om han hade gjort det när lappen komit och det hade han XD Så var bara Tacka och bocka ;) haha Så 300kr rikare vart jag ;) Men handla upp det typ på en gåmng! Köpte kylar grejs till bilen och nå annat som var typ slut XD Så dom försvann fort :D haha Ajaa de gick ju till nått som behövdes ;)

I´m so HAPPY!
Nu blir det duschen sen så fixa mig och kanske sen blir det Ludvika festen en snabbis ;) Ska ju jobba imorgon och på lördag sen så kan jag vara med ute länge på lördag ;) haha Så kul! Och imorgon kommer ÄNTLIGEN Emil hem <3 åå så skönt att slippa sova själv i några dagar! Men han far ju iväg snart igen till Thailand men han blir hemma några dagar iaf <3 Love it så mys vi ska  ha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0