Himmelblå?

En serie som går på teve nu! As tråkig men lite rolig XD Knasig kanske man ska kalla den för? Går på 1an! hehe vet inte va för fel det är för? hehe massa tjafs! Men vad gör man? Ska nu snart iaf gå och lägga mig! Börjar 09.00 imorgon med! Buhuu Men hoppas på fint väder sen när jag slutar så man kanske hinner med att ligga vid stranden och glassa ;) mmmm + jag kollade mig i spegeln och har fått lite färg =D Haha kan allt behövas ;) Men kan ju inte klaga, många kunder som kommer in på Åhléns "berömer" mig över mina fina hy så det är ju kul =D hihi

Just nu så är det lite trökigt väder! det regnar och ser helt grått ut :( Men hoppas det dragit förbi innan imorgon ;D hhii SÅ det kan bli sol igen =D Och idag så var jag och emil upp till stan och kika och jag kom hem med ett as fint linne =D as nöjd <3 Emil kom hem med ett par plipp flopp! haha Och att det är en sån stöt klänning inne på Lindex som jag nästan måste testa (A) "men den är på barnavdelningen och får inte testa den för Emil" haha Kan göra det i smyg (A)

Nu så väntar sängen ;D <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar:

HAHA jaa :D ..

går ju skit fort ;o .. Kommer in på måndag redan å får börja göra om,, herregud :p

2010-07-16 @ 20:12:16
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0