Heminredning!


Finns så mkt jag vill ha! Både till mig själv och till hemmet! Men är redan helt reunerad från falskärmshoppet som kostade mig en hel del! Och sen så klart kostnaderna som jag lär lägga ner på bilen + att jag köpte en ny snygg soffa också! Kommer bli en dryg månad... Känns så tråkigt! Biljävel.. Hoppas att det inte är någon stor grej eller dyr^^ Hoppas, hoppas (amen) Jajaa har man egen bil så får man väl skylla sig själv? + så fyller syster 20 år så blir att lägga ner en hel del pengar på bästa syster så helt reunerad! (vete fan hu det stavas så. jaa hoppas ni fattar vad jag menar iaf^^)

Nu snart så blire film mys med Emil! Hoppas på bra film... Kan det vara möjligt när Emil väljer film? humm....Kommer säkert somna som alla andra nätter XD Fast får inte glömma bort att jag har en tvätt nere i tvättstugan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0