Gullig tjej =D

När man jobbar i butik så händer det en hel del! Haha alltid nått man kan skratta åt eller om någon! hehe Jag gillar =D

En tjej och Em mamma var och skulle köpa en parfym, jag skulle böja mig och ta en parfym flaska och så känner jag att den lilla flikar börjar dra i mitt hår lite försiktigt (jag börjar skratta) och tjejen vart lite blyg men jag bara flina och mammas sa
-Hon tycker du har fint hår! "så gulligt (A) "

En annna sak!
En killa köper brun utan sol sprey (Det är inte till mig så du vet) säger han!

[killen] -Är inte du cassis syster?
[Jag] -joo det är jag, hon är min storasyster
[killen] -Jahaa, ja som trodde att du var äldre...
[jag] -Nepp hon är 1år och 1 månad äldre än mig!


Aaa händer en hel del (= Var bara tvungen att skriva! (= Nu snart blir det natta och den 1a Augusti då fyller stora syster 20 år! Shiit va fan ska man köpa :O


Kommentarer
Postat av: cassi

haha vad var de för kille då? ;o haha typiskt!

2010-07-23 @ 10:40:54
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: tina

vad har du för locktång? :) du gör ju så sjukt fina lockar!!

2010-07-23 @ 19:44:58
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0