Fallskärmshoppning -check^^

Nu är det äntligen klart! Nu kan jag strycka en punkt från min "leva lista" hihi =D Kännslan jag har vart med om idag har vart grym! Så himmla spännande och känslan att kasta sig ur planet och falla fritt ner mot marken! Hoppade ur planet 4000 meter upp i luften (4km rakt upp) det var jävla höggt upp, ovanför målnen och när ja åkte igenom ett mål så vart det helt vitt as fränt XD Är så himmla glad att jag äntligen gjort det =D Ska försöka få upp filmen sen nä Emil har fixat så den inte blir för stor å så (=

Min landning......
Gick inte så klockrent! hehe Jag hade ju en som fixa allt så jag behövde ju mer eller mindre bara hänga med och göra som han sa :P Ajaa landningen vart lite knepig! Vinden tog tag i "skärmen?" och så vart det att vi bara föll rakt ner (några meter från backen) så landningen ramla vi ner :O fick en aning ont i fötterna men så illa vare inte XD De andra som hoppade gick det bra för i landningen och så bara min vanliga otur XD

Mammas reaktion när hon såg landningen
-Jaaa, såklart är det Emmis!




Här är jag i luften! 4000 meter upp!!




Sista bilden är mitt i krachen XD haha Fin landning ;) Vart liggandes på marken och as garva XD
hehe Typist mej va? Ligger och skrattar! Lika när jag hoppa ur planet så skratta jag baraXD Vilken kännsla herre gud <3

Kommentarer
Postat av: cassipassi

du är så tuff gumman! :D jag vill se på filmen ;)

2010-07-19 @ 14:43:24
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0