Dags för uppdatering ;)

Äntligen =D Har verkligen tänkt hela tiden på att jag måste skriva :O men har inte haft tid.. Jobbat och ludvika festen^^ Så har inte hunnit så jag kör en hel del bilder nu från de dagar jag har haft fullt upp (=  Har vart på ludvika festen alla 3e dagar (= haha Härligt ;)


Idag har jag vart och badat med Kusinerna =D Mysigt ;) Var ganska så kallt, inge sol eller så och klockan var havl 6 så (= Men var iaf i och bada^^ Och så fick vi mat hemma hos mamma, sen körde vi hem sara till mormor (=






Bilder från La-festen ;) Igår vart det förfest hemma hos Igel i smb käkade pizza och myste och spela ölspel med brudarna ;) As trevligt sen bar det vidare upp till Ludvika ;)








Det får räcka med dessa bilder ;) Gårdagen var härligt ;) Bara massa trevliga brudar och så =D hihi Tagga tills nästa år? ;D


STORT +.............
En sån här sodastream har flyttat hem till min lya ;) Älskar kolsyrat vatten =D
Så mumms =D Fick den av mamma, de behövde den inte längre för i deras nya kylskåk så är det kålsyrat i den så man kan få bubbel vatten och sånt lyx (= Och ismaskin ;) haha Så härligt det är när det är allt i  kylskåpet, vi hade det i förra huset de bode i (=

Nu lär Emil gå in på datorn innan den slår slint i hans huve XD hehe Och jag ska in i duschen nu och frächa upp mig sen blir det film mys och sova (= Upp och jobba imorgon "som alla andra dagar"

NATTI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0