Dags att jobba nu då =D

Börjar nu 09.50 så ska skriva fort och sen ta min raser cykel iväg till stan och börja jobba ;) Sovit as bra inatt "när jag väl somna vill säga" hehe Men vaknade en sväng och hade så grymt ont i magen :O Usch! hehe Ajaaa Idag blir nog en trevlig dag ;) jobb 09.50-15.00 kanon =D Sen hem och fixa lite och sen till Gränges vid en 17.00 tiden =D Johanna fyller ju 20 =D hihi gumman lilla <3 Hoppas att hon gillar det lilla som jag har köpt (A) Stumpan börjar bli stor =D Fast det är ju imorgon hon fyller men vi ska fira henne idag =D Imorgon äe ju fallskärmshoppning för mig =D Hoppas bara att vädret håller sig så det inte blir inställt!

Kolla in min bil! Den har ju blivit lite blingad ;) haha Tack pappa för de snygga Fäljarna eller vafan det heter XD


Nu lär jag dra snabbt som fan =D haha Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0