Dags att dra till jobbet^^

Nu börjar jag jobba om 30min! Alltså 09.00 så jaa... Blir en lång dag idag jobbar tills 18.00 så i 9timmar kommer jag jobba! huhu Efter det blir det hem en vända och sen skulle jag kunna tro att det blir att hämta Emil som är hos sigge och spelar (= Och imorgon är jag ledig =D Känns så sjukt skönt ;) Hoppas på fint väder så jag får vara ute och glassa lite ;) Och att Emil sovit nått hos sigge inatt iaf för när jag var dit igår vid 11 på morgonen så hade de inte gått och lagt sig än.. alltså shiit jag hade vart så okensentrerad ifall jag hade vart vaken hur länge som hällst^^ Så hoppas han sover lite så han inte sover över hela dagen imorgon på min lediga dag :O hehe

Inatt har jag sovit själv igen (= Emil har ju sovit hos sigge i nu 2 nätter (= Men idag lär han komma hem, han får inte sova borta nå mer nu XD haha Inte innan han drar till Thailand XD hihi SÅ imorgon om det blir fint så ska vi dra och sola och bada hoppas jag på XD Säkert en vända upp på stan också ;) wieeee

Sen jobbar jag Fredag 09.50-15.00 as härlig tid ;) Sen tar jag helg =D

Nu måste jag ta min kärringcykel och cykla den långa vägen till jobbet =D

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

lycka till på jobbet :D



Föresten orkar du rösta på min bild igen ? vore grymt snällt.. vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-07 @ 09:59:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emma

Svar:

Haha, jag fick den inte! , blev typ på 270 000, så sa nej :p

kollade ju på en annan idag som du vet ;)

2010-07-07 @ 18:59:09
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0