Dagens!

Kunde inte denna dag ha blivit bättre? Det är en av mina lediga dagar! Går upp as tidigt för i hopp om att kunna tvätta, men nej.... Sugen på att ut på en shopping vända så drog med mig emil och satte oss i bilen! Vi kom till Lidel (stavning) Bilen vart as konstig och gick inte alls bra så fick svänga in på närmaste ställe och då vart det på tattar affäen! Gick in till de och fråga ifall de ha nå papper jag skulle kunna få för att kolla oljan och det fick jag vilket mirakel :O Gick ut till bilen och kolla olja och det är på tok för lite hehe så vandra ivägg till statoil gjorde jag och Emil köpte en ganska så billig för misstankar om att mitt oljetråg läcker! Men när vi hällde i det så vart de inte bättre så vart att ringa robban motordoktor (dvs min lille bror) han kollade lite och såg att det var blött under det olje skitet sitter och så testkörde han bilen på parkeringen (sss han är bara 17år) men är kung på att köra så inge livrädd är ja när man låter han åka i den ;) haha Sen åkte han igen jag och emil vandra upp till stan en snabbis för att trösta en irriterad Emelinda^^ Men hitta inge så det fick bli frukt, frukt å frukt ...vart min tröstning och en pizza när vi var hemma (A) SÅ på Fredag ska min bil till en verksta men måste komma dit med den också! Någon som har lust att boxera min lilla pärla? Allt händer när ingen kan hjälpa, pappa och Anna är på semester och anders jobbar i New York! humm Mamma fattar inget så den ände som kan nått är ju robban, synd att han inte  har bil och kan köra / Boxera min!

Jag som sa senast i Söndas att man ska ha en lite äldre wolksvagen (Polo) för dom jävlarna håller ;) Sa det till mamam för hon har en helt ny wolksvagen och den krånglar (eller vi trodde den gjorde det tills pappa hjälpte mamma att skruva åt däckmuttrarna)! Skulle aldrig ha sagt så.. Måste tejpa igen min mun ibland^^

Din röda djävul har svikit mig! buhuu......


För någon dag sen när jag och Emil satt på golvet och strecha så sa han till slut! Men fan gå och lägg dig!
varför? Joo för han strechar nästan jämt (tycker jag) oftast när jag har gått och lagt mig men de gånger jag är vaken så hänger jag på och strechar! Han tycker inte att han blir nå vigare medans jag bli det XD Haha så då för någon kväll sen när han vart lite suris var för att jag typ kom ner i spagat! haha Och jag strechar inte lika mkt som han gör :D Men jag tror, har man en gång vart vig så tror jag att det är lättare att bli vig igen! Jag har ju vart en liten cirkus apa jämt och klättrat högst på idrotten i såna där rep! Var bara jag som fick klätta högst upp! haha Lärarna trodde att jag höll på med cirkus och sånt då så jag fick klättra högt upp men inte mina klasskamrater (hade säkert sagt till lärana att jag höll på med sånt (A) ) mEN EFTER ETT TAG GJORDE JAG JU DET ;) Volter och allt möjligt! Komm ihåg när man skulle ner i en celinder (ett rör) där skulle man ligga ihop vik! Så jaa jag har vart vig oc snart så är jag tillbaka på banan ;) haha Massa text nu vart det men känner att jag måste skriva av mig så jag blir lite gladis^^ Eller kolla på vidioklippet från min tandam skyliner! haha

Kommer leva länge på det ;) Fyfan va jag är cool =D haha

Kommentarer
Postat av: sandra

fan va häftigt :D

2010-07-20 @ 20:51:47
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tusen tack :D jag är jättenöjd även fast det är lite svårt att se nu hehe för nu har den börjat svullna upp:P

2010-07-20 @ 21:38:15
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha jaaa , jag hoppas verkligen det :D <3

2010-07-20 @ 22:16:50
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: izabellab

fan vad coolt!!

2010-07-23 @ 01:21:54
Postat av: åse

haha nej va coolt :D

2010-07-26 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0