23.55, hemma!

Vart en ganska så tidig kväll (= Och den har vart hel lyckad! Först var vi alla och käkade as god mat och cassi fick en drink av personalen för att hon fyller år (= Jag åt som en häst! Shiit va mätt jag var.. Först kykling satay (kyklingspett i jordnöttsås mmm) sen efter det beställde jag och Johanna in en varsin banana split och vi båda tryckte i oss fåra ;) "visa vart förvånade" sen hem till mamma och jag trodde att jag skulle spricka! Proppar i mig mkt godis och var tvungen att knäppa upp kjolen! Tur jag är själv hemma för vi får se om den här natten kommer gå bra! jag är nämligen väldigt kännslig för att äta "för" mkt.. alltid vart förut kunde jag inte äta godis för då börja jag spy på en gång! Och Emelie och Milla vet om de så de är rädda varje gång att jag äter för mkt (A) Tur jag har min älskade extra syskon <3 Men magen känns bra än så länge iaf =D Hällde i ett glas vin till mig själv men det smakade inte alls bra och var absolut inte sugen så tog en smack klunk och inge mer så jag kunde ta min räser och åka hem sen ;) hihi

Imorgon så ska jag upp tidigt för jag ska baka systers prinsess tårta ;) den kommer inte se ut som andras tårter ;) En bra syster behölver en bästa tårta också ;)

Under kvällen så satt vi och pratade om ex.... skulle jag eller cassi vara i en brand, vem skulle man rädda? Sig själv eller sin syster!

Jag skulle rädda min syster för jag skulle aldrig klara av att veta att jag hade överlett med inte min syster! Därför skulle jag rädda min syster innnan jag rädda mig själv! Skulle vara lika med en kompis skulle rädda kompisen före mig själv! Massa sånt prata vi om! Min syster betyder så mkt för mig och ett liv utan henne skulle inte ha vart en riktigt underbart liv för min syster är så bra och jag älskar henne verkligen! Om det är någon som vet mäst om mig så äre min syster <3

Hur skulle du ha tänkt? Rädda sig själv eller någons annans liv?



Första bilden är från Cypern 07 syster till vänster och jag till höger! 2a bilden är det jag som har "svart?" hår och sen äre jag till vänster och cassi till höger! sista bilden är från sommaren 07 eller tidigare! Där är iaf jag med mitt naturliga hår alltså min riktiga färg (= Så jaa jag är en liten blondi men har vart svart/ brun i 2år (= men nu är jag snart tillbaka till mitt blonda (=  fast är bra sugen på att färga mörkt igen (A)


Sista bilden med våra studentmössor är nu från när vi båda tog studenten! Jag handels och syster barn och fritid (=

Min syster är bäst och hon är mer än bara min syster, hon är även min bästa vänn <3

Nu så ska jag strecha lite för nu äre bara knappt någon centimeter som fattas sen jävlar är jag på banan ;)


Ringde till henne nu och sköng i telen för henne.. Tänk nu är min syster 20 år <3 Hon var och lyssna på nå band så hon hörde inte att jag sköng ja mådu leva! Siken diss^^ Puss puss älskar dig hörde hon iaf <3


Natti alla <3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi jadå ;D

2010-08-01 @ 10:02:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anna

ja uscg det är inte kul :o

men du fick jobb med en gång i alla fall?

2010-08-01 @ 11:45:47
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha okej, det var ju lite segt.

Får hoppas att du hittar nåt annat jobb sen då :) Vad vill du jobba med?

2010-08-01 @ 12:26:27
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0